Fotoszintézis

Hideg van... fázok... kicsit szarul is vagyok... ébredés utáni pillanatokba rá is jövök, hogy kibaszottul nyitva hagytam az ablakot, mert hát miért ne ha már ing+pulóverbe jöttem haza az este folyamán és kurva kemény vagyok nem? DSO... valahogy erőt kéne venni belogolni, de minek is? Mi vár ránk másnaposan egy vasárnap délelőtt? Lényegében először is felkeresni sorstársainkat, hogy ők is nyugtázzák, hogy nem telt eseménytelenül a szombat este, és együtt vegetálhassunk a nap folyamán vagy beszélgetni az ellentáborral akik kivételesen otthon maradtak de szimpátiájuk jeleként megjegyzik, hogy mocskos alkeszek vagyunk, ezzel is tovább építve a közösségi összetartozást. 

De valami értelmes témáról is beszélni kéne ha már elkezdtünk pötyögni a klaviatúrán... beszéljünk arról akkor, hogy mi is ez az egész amit próbálok itt leművelni. Első sorban valamiféle információ áramlás megteremtése a többi játékos felé, ez jelenleg kimerül, hogy írtam egy eventről meg egy twitch adásról, de ennyi elég lesz-e a jövőben? Nem érzem feltétlenül elégnek tekintve, hogy jelenleg oké, hogy van témám de valljuk be előfordulnak 1-2 hetes időszakok amikor nem fog jönni semmi újítás, semmi frissítés és ebben az időszakban se feltétlen akarom teljesen parkolópályára rakni a blogot, még ha tudom én is, hogy a többség elsősorban az új dolgokért veszi a fáradtságot és kattint kettőt a böngészőben, hogy előkeresse az internet eme kicsiny zugát. Pár rovat szerepe már bennem is felmerült miről lehetne beszélni akár rövidebb-hosszabb formában, de veszem a fáradtságot és megkérdezem tőletek, hogy ti miről olvasnátok szívesen az újdonságokon kívül?

Véleményeteket szívesen várom akár facebookon vagy itt a fórumon.

mesebeli_erdo.jpg